Meziroční propad prodejů tabletů o 14.7%

Krom toho, že poklesly prodeje mobilních telefonu o 2%, tak u tabletů je tento pokles větší. Trh je dostatečně nasycen a pokles je o 14.7%. Tablety teď směřují jiným směrem a takovou ukázkou je Microsoft Surface produkty. Jedná se o tablet, který je možný používat s klávesnici a má sAMOLED displej. Jak to tedy na […]

Microsoft Surface

Krom toho, že poklesly prodeje mobilních telefonu o 2%, tak u tabletů je tento pokles větší. Trh je dostatečně nasycen a pokles je o 14.7%.

Tablety teď směřují jiným směrem a takovou ukázkou je Microsoft Surface produkty. Jedná se o tablet, který je možný používat s klávesnici a má sAMOLED displej.

Jak to tedy na trhu právě teď mezi jednotlivými výrobci vypadá, se můžete podívat na tabulku níže.

Výrobce 1Q16 produktů odeslané 1Q16 Podíl na trhu 1Q15 produktů odeslané 1Q15 Podíl na trhu Meziroční růst / pokles
1. Apple 10.3 25.9% 12.6 27.2% -18.8%
2. Samsung 6.0 15.2% 8.3 18.0% -28.1%
3.Amazon.com 2.2 5.7% 0.0 0.1% 5421.7%
4. Lenovo 2.2 5.5% 2.5 5.4% -13.8%
5. Huawei 2.1 5.2% 1.1 2.4% 82.2%
Ostatní 16.9 42.6% 21.8 46.9% -22.5%
Celkem 39.6 100.0% 46.4 100.0% -14.7%

Pokles je viditelný u Apple a Samsungu. Samsung pokles v prodeji tabletů je docela velký.

Třeba takový výrobce Huawei se zlepšil o celých 82.2%.

Amazon.com se dostal na stejnou pozici, jako Lenovo.

Microsoft Surface – budoucnost všech tabletů?