LG změní vedení. Zvládnout se dostat zpět na vrchol?

LG byl telefon, který dokázal konkurovat ostatním výrobcům ve svém odvětví, jenže poslední dobou to neplatí a krom nic moc nového co se funkčnosti týče, tak samotná LG nenabízí ani agresivní propagaci, jak některé značky. LG si tak udržuje své skalní fanoušky, ale nové jen těžko hledá. Budoucnost této značky nemusí být zrovna růžová a […]

LG Q6

LG byl telefon, který dokázal konkurovat ostatním výrobcům ve svém odvětví, jenže poslední dobou to neplatí a krom nic moc nového co se funkčnosti týče, tak samotná LG nenabízí ani agresivní propagaci, jak některé značky. LG si tak udržuje své skalní fanoušky, ale nové jen těžko hledá.

Budoucnost této značky nemusí být zrovna růžová a může se stát, že se bude časem topit v červených číslech, jak firma HTC. Mají takovou strategií, že v jednotlivých státech světa LG bude nabízet různě vybavené modely. Když si to tak vezmete, tak náklady na výrobu musí být enormní.

Nicméně nejvyššími vedení dochází trpělivost a vedení mobilní divize musí projít proměnou. Novým šéfem je Hwang Jeong-hwan, který pracoval na oddělení výzkumu a vývoje. Podílel se tak na vývoji starších LG chytrých telefonu, takže ví, jak na to.

LG Q6

LG Q6

Jak jsme již psali, další problém je marketing, a tak přichází nový prezident, který se bude starat o modernější marketing. LG oznámilo, že LG G6 se neprodává dobře. Problémy má i HTC nebo Sony. Vypadá to, že mezera pod výrobci Apple, Samsung a Huawei se nadále zvětšuje.