Prodej telefonu v Číně znovu klesá. Huawei však roste.

Nemusí to všechno znamenat, že Čínský trh s mobilními telefony je ve špatném stínu, ale jde vidět, že se prodeje zpomalují. Od třetího kvartálu roku 2017 stále klesají, což je první trh, který dosahuje hodnot korekce. Ve druhém kvartálu místní prodeje klesly opět o 7% meziročně. Zajímavé na tom celém je to, že mezi TOP 5 značkami v Číně […]

Huawei firma

Nemusí to všechno znamenat, že Čínský trh s mobilními telefony je ve špatném stínu, ale jde vidět, že se prodeje zpomalují. Od třetího kvartálu roku 2017 stále klesají, což je první trh, který dosahuje hodnot korekce. Ve druhém kvartálu místní prodeje klesly opět o 7% meziročně.

Huawei má obrovský podíl na trhu v Číně

Huawei má obrovský podíl na trhu v Číně

Zajímavé na tom celém je to, že mezi TOP 5 značkami v Číně roste Huawei a to meziročně o 22%. A z podílu 20% na trhu se vyhoupl na 26%.

Stagnace ostatních výrobců je důsledkem slabých a pomalých inovací. Žádný z výrobců nedokáže přesvědčit zákazníky k upgradu svého zařízení a tak telefony drží i více jak dva roky. Oppo, Vivo a Huawei to zkouší s rozdílnými schématy barev, AI novinkami nebo pokročilou funkcí 3D odemykání.

Nicméně důvodem růstu společnosti Huawei je právě pod-značka Honor, který je docela úspěšný a útočí na low-end trh, který má Xiaomi.

Huawei má obrovský podíl na trhu v Číně

Huawei má obrovský podíl na trhu v Číně

Části úspěchu série Honor jsou internetové obchody, kde se právě telefony Huawei (40%) a Xiaomi (28%) prodávají.

Zdroj