AT&T plánuje opatření po úniku hesel 7,6 milionů zákazníků
Společnost AT&T resetuje hesla všech postižených zákazníků a kontaktuje ty, kteří musí přijmout další opatření.
Telekomunikační gigant AT&T nedávno oznámil, že došlo k úniku dat, který postihl některé zákazníky. V důsledku toho…


Společnost AT&T resetuje hesla všech postižených zákazníků a kontaktuje ty, kteří musí přijmout další opatření.
Telekomunikační gigant AT&T nedávno oznámil, že došlo k úniku dat, který postihl některé zákazníky. V důsledku toho společnost reaguje rychlým způsobem a resetuje **hesla** všech postižených zákazníků. Zároveň kontaktuje ty, kteří potřebují přijmout další **opatření**.
„Jsem rád, že jsme tento **útok** rychle **odhalili** a nyní aktivně **řešíme** jeho **důsledky**,“ uvedl mluvčí společnosti AT&T. „Bezpečnost našich zákazníků je pro nás prioritou a uděláme všechno pro to, aby se taková situace již neopakovala.“
Společnost AT&T zároveň doporučuje všem svým zákazníkům, aby pravidelně měnili svá **hesla** a používali silná a unikátní **hesla** pro každý účet. Pokud si nejste jisti, zda jste byli postiženi tímto **útokem**, můžete se obrátit na zákaznickou podporu společnosti.
FAQ:
1. Jaké **opatření** bych měl přijmout, pokud jsem zákazníkem společnosti AT&T?
2. Jak často bych měl měnit své **heslo** a jaké by mělo být?
3. Jak poznám, že mé účty byly narušeny **útokem**?
