AT&T vrátí zákazníkům peníze za výpadek služeb

Americká telekomunikační společnost AT&T oznámila, že bude **odškodňovat** zákazníky postižené nebo „potenciálně“ postižené ve čtvrteční odstávce. Tato událost zasáhla celou řadu uživatelů po celých Spojených státech a vyvolala obavy ohledně spolehlivosti…

AT&T vrátí zákazníkům peníze za výpadek služeb

Americká telekomunikační společnost AT&T oznámila, že bude **odškodňovat** zákazníky postižené nebo „potenciálně“ postižené ve čtvrteční odstávce. Tato událost zasáhla celou řadu uživatelů po celých Spojených státech a vyvolala obavy ohledně spolehlivosti služeb poskytovaných touto společností.

Odštěpení mělo za následek výpadky v telefonních hovorech, přenosu dat a připojení k internetu. **Porucha** se projevila i ve službách digitální televize, což znamenalo, že mnoho domácností nebylo schopno sledovat své oblíbené programy.

Společnost AT&T se omluvila za nepříjemnosti, které odstávka způsobila a slíbila, že **nabídne** **náhrady** těm, kteří byli postiženi. Reimbursements budou nabídnuty zákazníkům, kteří byli **dotčení** touto událostí.

Ve vyjádření společnosti se uvádí, že AT&T pracuje na řešení problému a chce zajistit, aby se opakoval. Doufá se, že tato událost přiměje společnost k investicím do infrastruktury a technologií, které ochrání zákazníky před podobnými **výpadky** v budoucnosti.

FAQ:

1. Jaké formy **odškodnění** budou nabídnuty zákazníkům postiženým odstávkou?
2. Bude AT&T poskytovat nějakou **kompensaci** navíc k **reimbursementům**?
3. Jak společnost zajistí, že se podobný incident nebude opakovat v budoucnosti?

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/at-t-will-reimburse-customers-for-thursdays-outage_id155681