CEO hry Subway Surfers vydává knihu bojující proti změně klimatu

Mathias Gredal Nørvig, generální ředitel společnosti SYBO, nedávno vydal novou knihu s názvem Gaming for Good (Hraní pro dobro), která si klade za cíl šířit povědomí o klimatické změně a o…

CEO hry Subway Surfers vydává knihu bojující proti změně klimatu

Mathias Gredal Nørvig, generální ředitel společnosti SYBO, nedávno vydal novou knihu s názvem Gaming for Good (Hraní pro dobro), která si klade za cíl šířit povědomí o klimatické změně a o tom, co můžeme udělat pro boj za správnou věc. Díky úspěchu hry Subway Surfers, kterou SYBO slaví, doufá tato adekvátně pojmenovaná kniha, že využije popularitu hry k tomu, aby inspirovala herní průmysl k přijetí opatření.

Kniha Gaming for Good má spoluautora Judea Owerse, který je zakladatelem a generálním ředitelem společnosti Playmob. S více než třemi miliardami aktivních hráčů po celém světě mohou hráči, pokud spolupracujeme, přispět svým dílem k boji proti klimatické změně. Kniha ukazuje více této iniciativy prostřednictvím rozhovorů s Phil Spencerem (výkonným viceprezidentem společnosti Microsoft), Johnem Hankem (generálním ředitelem společnosti Niantic), Robertem Antokolem (generálním ředitelem a zakladatelem společnosti Playtika), Robem Smallem (prezidentem a spoluzakladatelem společnosti Miniclip), Tamzin Taylorovou (ředitelkou herních partnerství ve společnosti Google) a dalšími významnými osobnostmi tohoto průmyslu.

Kniha Gaming for Good se zaměřuje na podporu aktivního zapojení herního průmyslu do boje proti klimatické změně. Podporuje myšlenku, že herní komunita může být silným nástrojem pro změnu. Autorům jde o to, aby hráči byli motivováni k přijetí zodpovědnosti za své činy a aby se vydali na cestu udržitelnosti a ochrany životního prostředí.

FAQ:
1. Proč je knížka nazývána Gaming for Good?
Kniha je nazvána Gaming for Good, protože si klade za cíl ukázat, jaký potenciál má herní průmysl v boji proti klimatické změně a podporovat myšlenku, že hraní her může mít pozitivní dopad na společnost.

2. Jaké významné osobnosti se podílely na knize?
Kromě Mathiase Gredala Nørviga a Judea Owersa se na knize podíleli také Phil Spencer, John Hanke, Robert Antokol, Rob Small, Tamzin Taylor a další významné osobnosti herního průmyslu.

3. Jaký je hlavní záměr knihy Gaming for Good?
Hlavním záměrem knihy je šířit povědomí o klimatické změně a podnítit herní průmysl k přijetí opatření a zapojení se do boje za ochranu životního prostředí. Kniha se snaží motivovat hráče k přijetí zodpovědnosti za své činy a k aktivnímu přispívání k udržitelnosti.

Zdroj: https://www.pocketgamer.com/subway-surfers/book/