CEO Sonos má nějaké obavy ohledně nedávného redesignu aplikace

Společnost Sonos se v posledním měsíci ocitla ve velkých potížích poté, co uvedla svou nenáviděnou aktualizaci aplikace, která zanechala mnoho věcí nefunkčních, chybějících nebo prostě neexistujících. A i když se společnost…

CEO Sonos má nějaké obavy ohledně nedávného redesignu aplikace

Společnost Sonos se v posledním měsíci ocitla ve velkých potížích poté, co uvedla svou nenáviděnou aktualizaci aplikace, která zanechala mnoho věcí nefunkčních, chybějících nebo prostě neexistujících. A i když se společnost snažila napravit situaci vydáním aktualizací, je těžké říci, zda se toto podaří překonat opravdovým fanouškům Sonos.

Nový design aplikace vyvolal v komunitě vášnivé diskuse, protože mnoho uživatelů se stěžuje na nepřehlednost, změny v navigaci a nefunkčnost některých dříve oblíbených funkcí. Společnost se snaží napravit chyby průběžnými aktualizacemi, ale pro některé uživatele to nemusí být dostatečné.

Fanoušci značky si stále pamatují původní jednoduchost a efektivitu ovládání Sonos zařízení a nový design jim tuto zkušenost kazí. Někteří uživatelé se obrací k alternativním řešením, aby si zachovali původní komfort a funkčnost.

Je otázkou, zda se Sonos dokáže vrátit do oblíbenosti u svých dlouholetých zákazníků či zda nová aktualizace aplikace způsobí trvalé škody na pověsti značky.

FAQ:
1. Bude společnost Sonos pokračovat v aktualizacích aplikace a opravách chyb?
2. Existuje možnost vrátit se k původnímu designu aplikace?
3. Jaká opatření přijme Sonos, aby obnovil důvěru a loajalitu svých zákazníků?

Zdroj: https://www.androidpolice.com/sonos-ceo-interview-bad-app-redesign/