Codex – jak bude vypadat první hra pro tegru 4 ?

Není žádným tajemstvím, že již za pár dní dojde na veletrhu CES 2013 k oficiálnímu představení nejnovější verze grafických čipů Tegra s pořadovým číslem 4. A právě Codex, celým názvem Codex: The Warrior Chain of Nemesis, je první oficiálně představenou hrou, která by výkonu Tegra 4 čipu měla využít naplno. Žánrově by mělo jít o multi-playerové akční RPG […]

Ilustracni fotografie

Není žádným tajemstvím, že již za pár dní dojde na veletrhu CES 2013 k oficiálnímu představení nejnovější verze grafických čipů Tegra s pořadovým číslem 4.

A právě Codex, celým názvem Codex: The Warrior Chain of Nemesis, je první oficiálně představenou hrou, která by výkonu Tegra 4 čipu měla využít naplno.

Žánrově by mělo jít o multi-playerové akční RPG (nikoliv MMORPG) z pohledu třetí osoby, tedy další hru ve stylu slavné série Infinity Blade či Blood & Glory.

Hra vypadá na první pohled vážně skvěle, takže někoho možná překvapí, že nevyužívá Unreal, ale Unity Engine. Dobrou a zcela logickou zprávou pak je, že hra vyjde jak ve verzi pro Tegru 4, tak Tegru 3.