Fitbit se pod Google ztrácí svou identitu

Více než tři roky uplynuly od chvíle, kdy společnost Google dokončila svou akvizici společnosti Fitbit, což se zdálo být monumentálním krokem pro úsilí této firmy v oblasti nositelných zařízení v době,…

Fitbit se pod Google ztrácí svou identitu

Více než tři roky uplynuly od chvíle, kdy společnost Google dokončila svou akvizici společnosti Fitbit, což se zdálo být monumentálním krokem pro úsilí této firmy v oblasti nositelných zařízení v době, kdy Pixel Watch ještě neexistoval. Avšak tento vyhledávač nemohl získat příliš mnoho prospěchu z této významné akvizice, ani poté, co byl uveden na trh první chytrý hodinky pod značkou Pixel. Nicméně Google začal nedávno provádět interní přeorganizaci, aby změnil způsob, jakým se Fitbit začlenil do svého širšího produktového ekosystému, a nedávná změna názvu na **Google Fitbit** je pouze prvním krokem.

Tato restrukturalizace byla zdůvodněna snahou o zvýšení synergie mezi Fitbit a ostatními produkty Google a o lepší integraci dat z fitness trackerů do širšího spektra služeb. Navíc tato reorganizace bohužel vedla k **propouštění zaměstnanců** a **změně jména společnosti**.

Otázky a odpovědi:

1. **Proč Google provedl akvizici společnosti Fitbit?**
– Google chtěl posílit své postavení na trhu nositelných zařízení a získat přístup k technologiím a know-how, které měla Fitbit.

2. **Jaká je současná situace společnosti Google po dokončení akvizice Fitbitu?**
– Navzdory akvizici a uvedení chytrých hodinek Pixel se Google stále snaží maximalizovat synergii mezi oběma značkami a integrovat je do svého produktového portfolia.

3. **Jak bude změna názvu na Google Fitbit ovlivňovat budoucí strategii společnosti?**
– Změna názvu signalizuje snahu o posílení propojení mezi oběma značkami a lepší využití jejich potenciálu pro inovace v oblasti nositelných technologií.

Zdroj: https://www.androidpolice.com/fitbit-is-less-important-than-ever-under-google/