Google testuje opět dolní lištu pro vyhledávání

Visuální prvky na obrazovce hrají velkou roli při doplňování nebo zhoršování vnímané snadnosti použití aplikací a to platí pro vše od nejlepších sociálních aplikací až po tvorbu Googlu, jako jsou YouTube,…

Google testuje opět dolní lištu pro vyhledávání

Visuální prvky na obrazovce hrají velkou roli při doplňování nebo zhoršování vnímané snadnosti použití aplikací a to platí pro vše od nejlepších sociálních aplikací až po tvorbu Googlu, jako jsou YouTube, Discover a hlavní aplikace pro vyhledávání. Dolní lišta je již k dispozici na většině firemních výtvorů, ale hlavní aplikace Google je v tomto ohledu výraznou výjimkou. Nicméně, dolní lišta se nedávno vrátila s novými prvky Material Design.

Důležitost vizuálních prvků na obrazovce je zjevná nejen z hlediska estetiky, ale také z pohledu uživatelského prožitku. Použití **klíčových slov** jako je dolní lišta může značně usnadnit navigaci v aplikaci a umožnit uživatelům rychlejší přístup k nejpoužívanějším funkcím.

Google si je vědom významu **vizuálních prvků** a s novými prvky Material Design se snaží neustále zdokonalovat své aplikace. Nedávná změna, která vrátila dolní lištu do podoby, kterou uživatelé znají z většiny ostatních aplikací, je jasným signálem, že Google je odhodlán poskytnout svým uživatelům co nejlepší uživatelský prožitek.

FAQ:
1. Proč je důležité mít dobře navržené vizuální prvky v aplikacích?
– Dobře navržené vizuální prvky mohou zásadně ovlivnit uživatelský prožitek a usnadnit navigaci v aplikaci.
2. Jaké jsou další klíčové prvky Material Design?
– Kromě dolní lišty se v Material Design klade důraz i na stínování, animace a barvy.
3. Jaké jsou nejlepší zdroje pro designové inspirace?
– Pro designové inspirace lze využít různé platformy, jako jsou Dribbble, Behance nebo Pinterest.

Zdroj: https://www.androidpolice.com/google-tests-search-bottom-bar-again/