HMD Global získala vedoucí místo na trhu s klasickými telefony Nokia v roce 2023

Nokia získala vedoucí pozici na trhu s klasickými telefony

HMD Global, společnost zodpovědná za výrobu telefonů Nokia, oznámila, že se jí podařilo získat první místo na trhu s klasickými telefony za třetí…

HMD Global získala vedoucí místo na trhu s klasickými telefony Nokia v roce 2023

Nokia získala vedoucí pozici na trhu s klasickými telefony

HMD Global, společnost zodpovědná za výrobu telefonů Nokia, oznámila, že se jí podařilo získat první místo na trhu s klasickými telefony za třetí čtvrtletí roku 2023. Tuto informaci potvrdil nejnovější průzkum společnosti IDC. Podrobné rozdělení tržního podílu však nebylo sdíleno ani výrobcem ani analytickou společností. HMD drží 30,7% tržního podílu hodnotou a 22,4% podílem objemu, což je nárůst oproti předchozímu tříměsíčnímu období.

HMD uvedla, že ke úspěchu Nokie přispěly čtyři klíčové faktory. Prvním z nich jsou telefony s UPI (Unified Payments Interface) integrací, která zlepšuje funkcionalitu a umožňuje bezpečné digitální platby. Dalším faktorem je silný oddaný ekosystém zákazníků, kteří upřednostňují klasické telefony. Nokia také upoutává pozornost svým jedinečným designem a vynikající odolností. Posledním faktorem je pečlivá strategie marketingu a distribuce, která dokázala oslovit širokou skupinu zákazníků.

Nokia se v nadcházejících letech zaměří na další inovace a vývoj nových produktů, které budou šité přímo na míru potřebám uživatelů. Společnost se také hodlá dále rozšiřovat na mezinárodní trhy a posilovat svou pozici nejen v kategorii klasických telefonů, ale i v dalších segmentech mobilního trhu. HMD Global věří, že Nokia má stále silný potenciál a že se bude dál rozvíjet a přinášet inovace do mobilního průmyslu.

FAQ:
1. Jaký je tržní podíl Nokie na trhu s klasickými telefony?
– Nokia drží 30,7% tržního podílu hodnotou a 22,4% podílem objemu.

2. Jaké faktory přispěly k úspěchu Nokie?
– Ke úspěchu Nokie přispěly čtyři klíčové faktory: UPI integrace, silný ekosystém zákazníků, jedinečný design a pečlivá strategie marketingu a distribuce.

3. Jaké jsou plány Nokie do budoucna?
– Nokia se zaměří na další inovace, rozšíření na mezinárodní trhy a posilování své pozice v mobilním průmyslu. Společnost chce přinášet nové produkty šité přímo na míru potřebám uživatelů.

Zdroj: https://www.gsmarena.com/idc_hmd_global_tops_feature_phone_market_for_q3_-news-60668.php