Lidé tvrdí, že nenávidí reklamy na Netflixu, ale svými penězi nehlasují

Lidé tvrdí, že nenávidí reklamy na Netflixu, ale svými penězi nehlasují

Netflix za posledních pár let prošel mnoha změnami, včetně **několika zvýšení cen**, zavedení **úrovně s reklamami** a možná nejdůležitěji, **velký zákrok proti sdílení hesel**. Přesto se značce podařilo prosperovat, přičemž počet…

Lidé tvrdí, že nenávidí reklamy na Netflixu, ale svými penězi nehlasují

Netflix za posledních pár let prošel mnoha změnami, včetně **několika zvýšení cen**, zavedení **úrovně s reklamami** a možná nejdůležitěji, **velký zákrok proti sdílení hesel**. Přesto se značce podařilo prosperovat, přičemž počet předplatitelů stále roste, přičemž nejvíce překvapujícím číslem je 40 milionů – tolik aktuálně činí počet měsíčních aktivních uživatelů ve světě, kteří jsou na úrovni s reklamami.

FAQ:

1. Proč Netflix zvyšuje ceny?
– Netflix pravidelně aktualizuje ceny svých předplatných kvůli investicím do nového obsahu a technologií.

2. Co přináší úroveň s reklamami?
– Úroveň s reklamami nabízí nižší cenu předplatného výměnou za zobrazování reklam mezi obsahem.

3. Jaký je účel zákroku proti sdílení hesel?
– Zákrok proti sdílení hesel má za cíl ochránit autorská práva a zajistit, že příjmy jdou k tomu, komu náleží.

Zdroj: https://www.androidpolice.com/netflix-40-million-monthly-users/