Místo, kde můžete své produkty a služby propagovat. PRyard.com

V dnešním světě plné konkurencí je velmi náročné se prosadit a spousta výrobců, poskytovatelů služeb, prodejců potřebují ke své komunikaci a zveřejněni se různé servery, kde představí sami sebe nebo nějaký akční produkt. Kvůli tomu se zřídil server PRyard.com, aby ulehčil vztah mezi objednavatelem a poskytovatelem služeb. Nějaké tipy a triky PRyard zveřejňuje na svém blogu, […]

PRyard.com logo

V dnešním světě plné konkurencí je velmi náročné se prosadit a spousta výrobců, poskytovatelů služeb, prodejců potřebují ke své komunikaci a zveřejněni se různé servery, kde představí sami sebe nebo nějaký akční produkt. Kvůli tomu se zřídil server PRyard.com, aby ulehčil vztah mezi objednavatelem a poskytovatelem služeb.

Nějaké tipy a triky PRyard zveřejňuje na svém blogu, kde radí, jak si takového zákazníka případně přilákat. Určitě je hodně důležité, aby byl váš blog, facebook stránka nebo třeba youtube kanál autoritativní.

Placené články jsou tedy výbornou cestou, jak si udělat pořádný linkbuilding a získat tak na internetu cennou autoritu, za kterou vás budou následně vyhledávače Google a Seznam brát. Hodí se to zájmena pro internetové obchody nebo jak říkáme i pro začínající youtubery.

Odpadají neustále dohady s objednavateli

Pro mnohé firmy je velmi náročné neustále oslovovat webové stránky k tomu, jestli by nešlo zveřejnit PR článek na jejich produkt (třeba právě mobilní telefon). Spousta webových stránek si za to účtují peníze a některé zase nikoliv. Hodně záleží, jestli se jedná o přínosný článek.

Problémem takové domluvy v případě úplaty je ten, že pokud na nabídku kývnete a začnete na ní pracovat, tak právě klient na druhé straně může od spolupráce vycouvat a pokud se nejedná o velkou zakázku, tak nemáte ani smlouvu, což pro vás znamená ztracený čas, což nikdo nechce.

Máte tedy sepsaný článek, který vám nikdo nezaplatí a zároveň se vám do tématu stránky příliš nehodí a přeci nebudete propagovat něčí produkt, když vám nezaplatil. V takové situaci tady je PRyard.com, který veškeré tyto problémy eliminuje.

Jak probíhá komunikace s objednavatelem?

Komunikace se zákazníkem je velmi jednoduchá. V portálu si lidé mající blogy, influenceři, správci facebook stránek a další, založí svůj profil, kde zveřejní pravdivé údaje o tom, co dělají.

Následně jim začnou chodit nabídky na jednotlivá témata a poskytovatel služby (Vy) si budete moci naúčtovat za každý článek fixní částku. Druhá strana ji buď příjme nebo nabídne nižší či odmítne. Nicméně pokud ji přijme, tak se již objednavatel zavazuje tuto částku zaplatit. V případě, že ne, tak PRyard.cz s ním zahájí řízení, což může být nepříjemné a objednavatel raději částku zaplatí.

Co se děje po dokončení článku?

Po dokončení článku tedy článek pošlete do systému, kdy si ho objednavatel zkontroluje, řekne vám výhrady a následně proplatí. Tím celý proces končí. Odpadají tak různé dohady, vyhledávání, nabízení svých prostor někde v útrobách internetu. Vše za vás zařídí společnost, která se v této oblasti pohybuje a to jen za nízký poplatek z ukončené zakázky.