Netflix ztratil zákazníky a to poprvé za svou dekádu.

Netflix poprvé za 10 let ztratil zákazníky a jeho akcie klesají o 25%. Zvažuje se předplatné za málo peněz, ale s reklamami.

Netflix ztratil své zákazníky a to poprvé za 10 let. Společnost očekávala, že získá 2.5 miliónů odběratelů, ale mezitím spíše ztratila 200 000 těchto odběratelů a to v prvních třech měsících roku 2022.

Akcie společnosti proto klesly o 25%. Reed Hastings, šéf společnosti Netflix řekl, že je osobně proti jakýmkoliv reklamám a preferuje právě předplatné, ale je také fanoušek konzumu, což vypadá na to, že se Netflix chystá k levnějšímu předplatnému s podporou reklam.

Minulý rok 2021 se Netflix ve stejném období těšil 4 miliónů platících zákazníků a nyní má pouze za tu dobu 0.5 milionu. Mezitím, když společnost skončila v Rusku, tak přišla o dalších 700 000 uživatelů. Problémy mohou dělat také konkurenční platformy, jako je HBO Max a Disney.

Nicméně všechny známé streamovací platformy mají menší růst svých předplatitelů než v minulosti. Není to také tím, že COVID-19 již v takové míře není a s ním nejsou ani takové restrikce?

Nicméně výsledek akcionáře šokoval a propad je docela brutální o 26%.