Nové způsoby, jak nám strkat reklamy přímo pod nos – zprávy z Google for Games Developer Summit

Na nedávném summitu Google for Games developer summit přinesla společnost Google několik nových funkcí do obchodu Play Store, které se zaměřují na čtyři hlavní oblasti: **in-app purchases** v rámci služby Play…

Nové způsoby, jak nám strkat reklamy přímo pod nos - zprávy z Google for Games Developer Summit

Na nedávném summitu Google for Games developer summit přinesla společnost Google několik nových funkcí do obchodu Play Store, které se zaměřují na čtyři hlavní oblasti: **in-app purchases** v rámci služby Play Pass, video reklamy na stránce obchodu, **multiple account subscriptions** pro jednotlivé hry a brzké začlenění PC her. Zatímco Google prezentoval tyto změny jako velmi pozitivní, většina z nich je zjevně **ad-centric**.

Nicméně, tento update není jen další z příkladů nedostatku zdrženlivosti Googlu vůči sponzorovanému obsahu; tento update se zaměřuje na uživatele s cílenou reklamou a propagací her plných **in-app purchases**. Celý tento update ukazuje, jak Google je více než kdy předtím odhodlán zaplavit vaše telefon s reklamami.

Zdá se, že Google se stále více zaměřuje na zisk a není to vždy ve prospěch uživatelů. Do jaké míry tato nová ad-centric strategie ovlivní uživatelský zážitek, zatím zůstává nejasné.

**FAQ:**

1. Jaký bude dopad nových funkcí na uživatele Play Store?
2. Jak se mohou uživatelé chránit před nadměrnými reklamami a in-app purchases?
3. Má Google v plánu ještě více rozšířit svou ad-centric politiku do budoucna?

Zdroj: https://www.androidpolice.com/google-for-games-developer-summit-update-is-just-more-ads/