Posunutí Vydání Rainbow Six Mobile: Překvapivá Změna Plánů

Odložení vydání Rainbow Six Mobile a Deep Freeze, nový R6S Marketplace, a výzvy Ubisoftu. Vydání naplánováno na podzim 2024.

Původně naplánované prosincové vydání hry Rainbow Six Mobile vzalo neočekávaný obrat. Vydání hry bylo odloženo a je nyní přeplánováno na podzim 2024, konkrétně na září. To znamená, že fanoušci se dočkají téměř o rok později, než bylo původně odhadováno.

Hráči, kteří netrpělivě očekávali tento titul, byli šokováni, když stránka hry v App Store prozradila informace o zpoždění. Z plánovaného prosincového vydání se stalo napínavé čekání až do příštího podzimu. Tato náhlá změna překvapila hráče, zejména vzhledem k rozsáhlým testovacím snahám společnosti Ubisoft Entertainment během roku 2023. Komunita byla přesvědčena, že Rainbow Six Mobile je připravena k oficiálnímu vydání, což činí toto odložení opravdovou záhadou.

Připraveni, Pozor, Zpoždění? Účastníci intenzivní testovací fáze informovali, že hra Rainbow Six Mobile byla považována za připravenou k velkému vydání. Vzrušení bylo hmatatelné, protože hráči očekávali ponoření do akčního světa Rainbow Six na svých mobilních zařízeních. Neočekávané zpoždění zanechalo fanoušky v rozpacích, kteří se nyní snaží pochopit, jaké nepředvídané výzvy vedly k této změně plánů vydání.

I přes zpoždění Rainbow Six Mobile, Ubisoft udržuje nadšení s malým světlým bodem. Dne 12. listopadu se hráči mohou zaregistrovat pro přístup k novému R6S Marketplace, který má vstoupit do bety na začátku roku 2024. R6S Marketplace slibuje bezpečnou a anonymní webovou platformu pro způsobilé hráče k obchodování s herními předměty.

Deep Freeze Na Ledě Ubisoft také překvapivě odložil vysoce očekávanou operaci Deep Freeze. Tato operace měla přinést rozsáhlé stahování o velikosti 50 GB, čímž měla hráčům ulehčit snížením velikosti instalace ze 70 GB na 50 GB. Nové datum vydání zatím nebylo odhaleno, a komunita netrpělivě očekává další informace.

Jak se zprávy o zpoždění šíří, komunita Rainbow Six Siege se potýká s obvyklými výzvami. Problémy se servery, chybové spuštění a zpožděná vydání jsou pro tuto oblíbenou hru opakujícím se vzorem. Rozhodnutí vrátit se k dvoutýdennímu testovacímu serveru může přispět k otázkám, zda by trojtýdenní testovací období lépe odhalilo problémy za kulisami, které způsobují zpoždění.