Prodejci bezdrátového příslušenství přiznávají, že kvůli podnětům svých manažerů klamou zákazníky a provádějí „Cramming“

Někteří současní i bývalí prodejci bezdrátových zařízení tvrdí, že byli pověřeni lhát zákazníkům, a to v rámci praxe nazývané „Cramming“. Prodejci tvrdí, že byli nuceni klamat zákazníky ohledně cen a služeb,…

Prodejci bezdrátového příslušenství přiznávají, že kvůli podnětům svých manažerů klamou zákazníky a provádějí "Cramming"

Někteří současní i bývalí prodejci bezdrátových zařízení tvrdí, že byli pověřeni lhát zákazníkům, a to v rámci praxe nazývané „Cramming“. Prodejci tvrdí, že byli nuceni klamat zákazníky ohledně cen a služeb, které si předplatili od poskytovatelů mobilních služeb. Tato kontroverzní praxe je podle nich rozšířena ve většině velkých bezdrátových společností.

Ve snaze dosáhnout vyšších prodejů a zvýšit zisk, jsou tito prodejci údajně instruováni kolegy nebo nadřízenými, aby přesvědčili zákazníky k nakoupení služeb, které v skutečnosti nepotřebují nebo nechtějí. Například, prodejci mají přislíbit zákazníkům nižší cenu za určité služby, která se po několika měsících zvýší bez jejich souhlasu. Další formou této podvodné praxe je přidání nevyžádaných poplatků na účet zákazníka.

Například, pokud byste si předplatili mobilní internetovou službu za pevnou cenu, prodejce by vám mohl tajně přidat další poplatky za nevyžádané speciální funkce nebo přídavné služby, které byly dohodnuty bez vašeho vědomí nebo souhlasu. Když byste si toho všimli a požádali o vrácení peněz, mohli byste narazit na obtíže.

Tento způsob obchodování je jednoznačně neetický a často protiprávní. Dochází k narušení důvěry mezi zákazníky a prodejci. Zákazníci jsou pak nuceni změnit poskytovatele nebo soudit společnost za podvod.

FAQ:
1. Jak se mohu chránit před „Crammingem“?
– Pravidelně sledujte své faktury a bankovní výpisy a kontrolujte, zda všechny poplatky odpovídají službám, které jste si skutečně objednali.
– Pokud se na faktuře objeví nějaký neznámý nebo nevyžádaný poplatek, okamžitě kontaktujte svého poskytovatele služeb a požádejte o vysvětlení a vrácení peněz.

2. Co mohu udělat, pokud jsem se stal obětí „Crammingu“?
– Pokud zjistíte, že vás někdo podvodně účtoval, ihned informujte svého poskytovatele služeb a požádejte o vrácení peněz.
– Můžete se obrátit také na místní organizace pro ochranu spotřebitelů nebo podat stížnost na příslušný úřad pro regulaci telekomunikací.

3. Jak mohou společnosti zabránit „Crammingu“?
– Společnosti by měly pečlivě vyšetřovat obvinění o „Crammingu“ a přijmout přísná opatření proti těm, kteří tuto neetickou praxi provádějí.
– Poskytovatelé by měli také vzdělávat své zaměstnance ohledně etického jednání

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/soime-wireless-salespeople-admit-cramming-customers_id154319