Reklamní program Netflixu již využívá 40 milionů uživatelů

Netflix se zdá, že našel recept na úspěch – **reklamy**. Společnost nedávno oznámila, že **ad-supported** verze jejich služby má nyní 40 milionů aktivních uživatelů měsíčně. To je o 5 milionů více…

Reklamní program Netflixu již využívá 40 milionů uživatelů

Netflix se zdá, že našel recept na úspěch – **reklamy**. Společnost nedávno oznámila, že **ad-supported** verze jejich služby má nyní 40 milionů aktivních uživatelů měsíčně. To je o 5 milionů více než před rokem. V současné době je přes 40% všech nových registrací, ve státech kde je dostupný **ad-supported** plán, právě pro tento plán.

Ale to není vše, více než 70% těch, kteří se přihlásili k plánu s **reklamami**, sleduje více než 10 hodin měsíčně, což je o 15% více než „nejbližší konkurent“ podle Nielsena. To znamená, že **Netflix** uživatelé jsou „asi dvojnásobně pravděpodobní, že zareagují na reklamu ve srovnání s ostatními…“

Zdá se tedy, že lidé nehatí **reklamy** a že tento model může být pro **Netflix** velkým úspěchem. Přesto se mnozí diváci stále obávají, že přidání reklam do jejich oblíbených seriálů a filmů může narušit jejich zážitek. Bude to skutečně tak? A co to znamená pro budoucnost streamovacích služeb?

FAQ:

1. **Může být ad-supported model úspěšný i u jiných streamovacích platforem?**
2. **Jaké jsou výhody a nevýhody ad-supported modelu pro uživatele a pro poskytovatele obsahu?**
3. **Bude Netflix i nadále expandovat svůj ad-supported plán do dalších zemí nebo se zaměří spíše na placené verze služby?**

Zdroj: https://www.gsmarena.com/netflixs_ad_tier_has_40_million_users_already-news-62903.php