Samsung Care nyní zpřístupňuje prémiální servis všem majitelům aktuálních špičkových modelů

Samsung Care+ nově pro všechny majitele aktuálních flagshipů. Ochrana proti nehodám, výměna displeje.

Společnost Samsung rozšířila svou službu Samsung Care+ a nově umožňuje registraci všem uživatelům s aktuálními flagship modely, ať už zakoupenými v oficiální distribuci, nebo u operátora. Dosud byla služba dostupná pouze u vybraných modelů zakoupených přímo od Samsungu.

Mezi podporované telefony nyní patří například Galaxy S23, Galaxy S23+, Galaxy S23 Ultra, ale také o něco starší řady S22 či skládací modely Galaxy Z Flip4 a Galaxy Z Fold4. Po novém jsou kryty i tyto přístroje i v případě, že je uživatel pořídil u operátora nebo v běžném kamenném obchodě.

Hlavní výhody Samsung Care+:

  • Ochrana proti nehodám (pád, polití)
  • Výhodná výměna displeje i dalších komponent
  • Rychlé expresní opravy ve vybraných servisech
  • Možnost sjednání na 1–2 roky s volitelnými limity počtu výměn

Registrace i správa služby probíhá jednoduše v aplikaci Galaxy Wearable či přes webové rozhraní Samsung Members. Uživatelé si mohou zvolit i dodatečné rozšíření o pojištění proti krádeži.

Díky tomuto rozšíření nyní mohou prémiového servisu využít všichni majitelé nejnovějších Samsung telefonů, bez ohledu na způsob nákupu. Samsung tak reaguje na rostoucí poptávku po komplexní ochraně mobilních zařízení a posiluje svou pozici na trhu prémiových služeb.