Samsung je jedničkou v Asii již po páté v řadě

Samsung v minulosti nebyla moc vážená značka, ale poslední roky se toho hodně změnilo a docela dramaticky. Společnost je nejlepší značkou v Asii. Yonhap News Agency publikoval článek o tom, která značka je v Asii nejlépe hodnocenou. Jako první je právě Samsung. Žebříček těch nejlepších značek na Asijském trhu: Samsung (utratila 1 078 445 USD$ […]

Samsung Galaxy J2 2015

Samsung v minulosti nebyla moc vážená značka, ale poslední roky se toho hodně změnilo a docela dramaticky. Společnost je nejlepší značkou v Asii.

Yonhap News Agency publikoval článek o tom, která značka je v Asii nejlépe hodnocenou. Jako první je právě Samsung.

Žebříček těch nejlepších značek na Asijském trhu:

  1. Samsung (utratila 1 078 445 USD$ za reklamu)
  2. Apple Inc. (utratila 666 438 USD$ za reklamu)
  3. Sony Corp. (utratila 396 320 USD$ za reklamu)
  4. Nesle Co. (utratila 878 405USD$ za reklamu)
  5. Panasonic (utratila 323 492USD$ za reklamu)
  6. Nike (utratila 40 834USD$ za reklamu)
  7. LG (utratila 323 025 USD$ za reklamu)

Apple Inc. pravděpodobně necílí nejvíce na trhy v Asii, proto se Samsungu tak daří. Má také největší výdaje na reklamu.