Steam Deck: Časté problémy a jejich řešení

Od vydání Steam Decku společnost Valve pracuje na odstranění mnoha problémů pomocí aktualizací softwaru. Přesto se můžete setkat s různými chybami a problémy při používání Steam Decku a jeho operačního systému…

Steam Deck: Časté problémy a jejich řešení

Od vydání Steam Decku společnost Valve pracuje na odstranění mnoha problémů pomocí aktualizací softwaru. Přesto se můžete setkat s různými chybami a problémy při používání Steam Decku a jeho operačního systému Linux. Identifikovali jsme běžné problémy se Steam Deckem a přidružená řešení. Fyzické poškození by mělo být řešeno v opravnách Steam Deck, ale tuto situaci můžete předejít, ochranou vašeho Steam Decku **pevným pouzdrem**. S nánosy špíny a škrábanci si poradíte stejným způsobem, jak čistíte displej telefonu.

**FAQ:**

1. Jak často bych měl/a aktualizovat software na Steam Decku?
– Doporučuje se pravidelně aktualizovat software, aby byla zajištěna bezpečnost a stabilita systému.

2. Můžu používat Steam Deck i bez internetového připojení?
– Ano, Steam Deck je plně funkční i bez připojení k internetu, ale určité funkce vyžadují připojení k síti.

3. Jak dlouho trvá oprava fyzického poškození ve službách Steam Deck?
– Doba opravy fyzického poškození se může lišit podle rozsahu škody, ale běžně se pohybuje v řádech několika dnů až týdnů.

Zdroj: https://www.androidpolice.com/steam-deck-problems-fixes/