Uniqkiller: Jak izometrická Hip-Hop střílečka Propojuje reálný svět s hrou
Uniqkiller od HypeJoe je urban hip-hop izometrická střílečka s masivní customizací postavy. Její hlavní novinkou je „phygital“ koncept – propojení digitálního světa s fyzickými předměty a merchandise. Soft launch 3. prosince.
Myšlenka smíchání reálného a digitálního světa fascinuje lidi už po desetiletí. Jedním z novějších přístupů, který se snaží tohoto propojení dosáhnout, je koncept známý jako „phygital“. A přesně toto téma si bere za své nadcházející střílečka s urban hip-hop tematikou nazvaná Uniqkiller, která vstoupí do soft launchu ve vybraných regionech již 3. prosince.
Hra Uniqkiller, vyvinutá studiem HypeJoe, je izometrická third-person střílečka zasazená do městského prostředí. Hráči si v ní vytvářejí a customizují svou vlastní postavu, se kterou se pak utkávají s ostatními hráči. Klíčovou prodejní devízou hry je slibovaný pocit autenticity.
Tato autenticita je částečně zajištěna rozsáhlou customizací postavy. Hráči mohou kombinovat různé tělesné typy, outfity, třídy, skilly a zbraně, aby vytvořili svého unikátního hrdinu. Díky údajně obrovské škále dostupných skillů a zbraní je zde velký prostor pro experimentování a personalizaci.

Skutečný rozdíl od konkurence ale spočívá v phygital rozměru. HypeJoe plánuje propojit hru s fyzickými předměty v reálném světě. Základní myšlenkou je, že si hráči mohou zakoupit merchandise, jako je například oblečení, které pak může jejich postava digitálně nosit ve hře. Ačkoli to konceptem vzdáleně připomíná éru NFT, toto provedení je mnohem schůdnější.
Samozřejmě, ani ten nejlepší koncept neznamená nic, pokud samotný Uniqkiller nebude dobrá hra. Zda se tato izometrická střílečka udrží, se ukáže již v prosinci, kdy si ji budou moci hráči poprvé vyzkoušet.