Zákazníkovi AT&T vrátili 52,50 $ za čtvrteční fiasko; můžete si také požádat o vrácení peněz
Včera se stala chyba v síti operátora AT&T, která způsobila výpadek služeb pro jeho zákazníky. Ti, kteří využívají služby tohoto mobilního operátora, by měli kontaktovat společnost a zjistit, zda mají nárok…


Včera se stala chyba v síti operátora AT&T, která způsobila výpadek služeb pro jeho zákazníky. Ti, kteří využívají služby tohoto mobilního operátora, by měli kontaktovat společnost a zjistit, zda mají nárok na **odškodnění**.
Výpadek se odehrál v **čtvrtek** a postihl mnoho zákazníků, kteří zůstali bez **možnosti volat** nebo používat internet. AT&T už omluvil za vzniklou situaci a **informuje** své zákazníky o možných kompenzacích.
Jestliže jste mezi těmi, kteří byli postiženi **výpadkem**, je dobré se obrátit na zákaznickou **linku** a zjistit, zda máte nárok na **kredit** na účet. AT&T se snaží co nejrychleji řešit **problém** a zajistit, aby se podobné situace již neopakovaly.
FAQ:
1. Jak zjistit, zda mám nárok na kredit po výpadku služeb?
Zákazníci by měli kontaktovat AT&T a informovat se o možnostech **odškodnění**.
2. Jak dlouho může trvat, než mi bude poskytnuta kompenzace?
AT&T se snaží řešit situaci co nejrychleji a poskytnout **kredit** na účet postiženým zákazníkům co nejdříve.
3. Jaké kroky provádí AT&T, aby se podobné problémy již neopakovaly?
Společnost provádí interní analýzy a testy, aby minimalizovala riziko budoucích **výpadků** služeb pro své zákazníky.
Zdroj: https://www.phonearena.com/news/at-t-customer-gets-account-credit-for-thursdays-outage_id155663
