Huawei prodalo více telefonu v roce 2016, ale vydělalo méně peněz.

Huawei prodává své mobilní telefony i v US obchodě Best Buy, Target nebo Walmart. Jedná se o společnost, která je třetí největším výrobcem v oblasti chytrých telefonu po celém světě. Chce se však stát tím nejlepším výrobce a dostat se tak přes Apple nebo Samsung do roku 2021. Postupně se to firmě daří, protože v […]

Huawei prodává své mobilní telefony i v US obchodě Best Buy, Target nebo Walmart. Jedná se o společnost, která je třetí největším výrobcem v oblasti chytrých telefonu po celém světě. Chce se však stát tím nejlepším výrobce a dostat se tak přes Apple nebo Samsung do roku 2021.

Postupně se to firmě daří, protože v roce 2016 prodalo Huawei o 30% více chytrých telefonu než v roce 2015. Prodeje jsou neuvěřitelně vysoko. Co se týká výdělku, tak se jedná o 10% méně než v roce 2015, protože v roce 2016 dokázala vydělat 2 miliardy dolarů oproti 2.2 miliardy dolarů. Výnosy však vzrostly o 42% oproti minulému roku a to na 26 miliard dolarů.

Vyšší náklady, menší marže

Většinou to bývá tak, že když rostou příjmy společnosti, tak se generují větší zisky. Skutečnost však naznačuje, že Huawei má vyšší náklady, a tak marže je poněkud nižší. Ceny komponent jdou neustále nahoru a proto náklady na výrobu rostou.

To by mohlo znamenat, že firma Huawei se spíše zaměřuje na rostoucí podíl na trhu namísto ziskovosti firmy. Což by bylo v souladu se strategii firmy pro rok 2021.