Instagram chce pomoct vyšším zhlédnutím Reels

Instagram Reels bude více na očích. Společnost chce, aby se do Reels zapojilo více lidí. Není vyloučeno, že se brzy neobjeví přímo ve feedu.

Instagram Reels

Instagram již představil novinku Reels a obchod. Uživatelé tak mohou tuto funkci vídat přímo na očích. Jedná se o celkem velkou změnu, protože Reels a Shop nyní lze vidět v dolní liště.

Lajkocaí tlačítko bylo přesunuto do horního pravého rohu hned vedle ikonky pro osobní zprávy.

Reels je odpověď na společnost TikTok, kdy musel Instagram zařadit tuto funkci jako konkurenci TikToku. Jedná se o kreativní krátká videa. Video kamera je podobná té z TikTok.

Nicméně funkce není úplná novinka a už tady byla. Instagram Reels a Shop původně nebyly takto na očích. S aktualizací zároveň naleznete obchod a IGTV přímo ve vyhledávací obrazovce.

Podle Instagramu není risk to, že funkce mění příliš rychle, ale spíš to, že by to neudělal a Instagram by se stal irelevantním.

Nyní například IGTV byl původně jako tlačítko na hlavní obrazovce, což nyní není a IGTV videa jsou přidávána do hlavního feedu. Pokud se pak chcete dívat dále na video, tak si musíte spustit IGTV. Je možné, že něčeho podobného se dočkáme i u Reels

Zdroj