Nové Google ARCore hloubkové API zvládne skrýt objekty za objekty v reálném světě

Nové API rozšířené rozhraní pro ARCore nabízí hloubkové snímání. Virtuální objekty tak už budete moci skrývat za objekty v reálném světě.

ARCore od Googlu

ARCore od Google se posouvá o úroveň výše. Pro vývojáře je k dispozici nové rozšířené API, které těží z AR na Androidu a Unity. První API bylo oznámeno minulý rok, ale to zvládalo pouze digitální objekty a nestaralo se o hloubku scény. To znamená, že vykreslený objekt nemohl být například schovaný.

Díky rozšířenému API Google dává možnost objektům, které se vykreslují, tak se skrýt za gauč, stůl a jiné věci, které jsou v prostoru, kde máte skrz telefon zobrazen váš digitální objekt. Díky tomu je AR mnohem realističtější. Ostatně to můžete vidět na videu.

Herní studio Illumix například už zabudovalo toto nové API do hry Five Nights Freddy AR Special Delivery. Je zde i několik nových Snapchat filtrů, které využívají rozšířené API.

ToF senzor není potřebný pro toto API, ale určitě hodně pomůže, jelikož ToF senzor je hlavně pro generování hloubky.

Nové API je ve verzi ARCore 1.18 a je kompatibilní přes stovky miliónů Android zařízení.

Zdroj