Překonávání výzev při přenesení Howla na mobilní zařízení

Vývojář Mi’pu’mi přináší titul Howl na mobilní zařízení: Jak se podařilo přenést hru na mobil?

Na mobilních zařízeních je skutečně málo opravdu prémiových titulů. Proto je skvělé vidět, že vývojář Mi’pu’mi přináší…

Překonávání výzev při přenesení Howla na mobilní zařízení

Vývojář Mi’pu’mi přináší titul Howl na mobilní zařízení: Jak se podařilo přenést hru na mobil?

Na mobilních zařízeních je skutečně málo opravdu prémiových titulů. Proto je skvělé vidět, že vývojář Mi’pu’mi přináší Howl na mobil – po tom, co hra získala kritický úspěch při vydání na PC a konzolích.

Měli jsme to štěstí, že jsme si povídali s týmem Mi’pu’mi o výzvách spojených s přenosem této tahové taktické pohádky na mobil, stejně jako o plánech týmu pro budoucnost hry.

**Jaké největší výzvy jste čelili při přenášení hry na mobil?**

Mipumi je skutečně multiplatformní studio a vydáváme hry na všech hlavních platformách od PC a konzolí až po mobilní zařízení, takže jsme si vědomi výzev spojených s každou jednotlivou verzí hry.

Jelikož hra začala na PC a Switch, největší výzvou bylo dostat ovládání správně pro mobil. A samozřejmě prvky UI/UX musí správně fungovat na menším displeji. Jakmile jsou tyto důležité záležitosti vyřešeny, tým se může zaměřit na výkon, ale i to je úkol, který se setkáváme pravidelně na konzolích. Vždy se trochu podceňuje, kolik optimalizační práce je nutné udělat při tvorbě hry.

**Je podle vás něco, co dělá mobilní verzi hry Howl lepší než verze pro domácí konzole / PC?**

Kromě toho, že píšete proroctví kdekoliv jste a doprovázíte cestu proroka, zatímco jste vy sami na cestách, ne, verze na různých platformách jsou identické.

**Existují nějaké rozdíly mezi verzemi hry pro iOS a Android?**

Ne, vždy děláme maximum pro to, aby zážitek byl podobný na všech platformách.

**Vidíme Mi’pu’mi jako jednoho z mála vývojářů, kteří přinášejí vysoce kvalitní zážitky ve stylu konzolí na mobilní zařízení, jak se k tomu stavíte? A stává se to místo stále obtížnějším k množení?**

Jak bylo zmíněno dříve, jsme skutečně multiplatformní studio a licencovaným vývojářem na všech aktuálních platformách. Vždy se snažíme přivést naše příběhy co nejvíce hráčům na všech dostupných platformách. Mobilní hraní je určitě obrovský a důležitý trh a jsme docela rádi, že nás astragon Entertainment podpořil při vydání Howl na mobilu.

Různé platformy se rozhodně každý rok více prolínají a očekávání hráčů pro mobilní zařízení ohledně vizuální kvality a ponoření do hry stále rostou. Ujistit se, že hráči získají stejný zážitek na mobilu jako na PC nebo konz

Zdroj: https://www.droidgamers.com/features/interview-the-challenges-of-bringing-howl-to-mobile/