Vypnout reklamy

Problémy s aktualizacemi u zařízení iPhone, iPad a Apple Watch Series

Mnoho uživatelů iPhone, iPadu a Apple Watch Series si stěžuje, že jejich zařízení nedokážou kontrolovat nové aktualizace softwaru.Tento problém se týká mnoha uživatelů především po aktualizaci na nejnovější verzi operačního systému…

Problémy s aktualizacemi u zařízení iPhone, iPad a Apple Watch Series

Mnoho uživatelů iPhone, iPadu a Apple Watch Series si stěžuje, že jejich zařízení nedokážou kontrolovat nové aktualizace softwaru.

Tento problém se týká mnoha uživatelů především po aktualizaci na nejnovější verzi operačního systému iOS nebo watchOS. Po spuštění funkce pro kontrolu aktualizací se zobrazuje chybové hlášení s nápisem „Nemohlo se kontrolovat aktualizace“. Tato situace je velmi frustrující, zvláště když jsou nové aktualizace důležité pro zabezpečení a vylepšení funkčnosti zařízení.

Problém je pravděpodobně spojen s některými softwarovými chybami, které se objevily v posledních verzích operačního systému. Apple již tento problém identifikoval a pracuje na jeho opravě. V současné době existují některá doporučení, která mohou pomoci vyřešit tento problém dočasně.

Prvním krokem, který můžete zkusit, je restartovat své zařízení. Jednoduše vypněte své zařízení a poté ho znovu zapněte. Tímto jednoduchým krokem se někdy podaří odstranit dočasné chyby, které brání zařízení v kontrole aktualizací.

Pokud restart neřeší problém, můžete zkusit připojení k Wi-Fi sítím. Některé uživatele informovaly, že problém s kontrolou aktualizací se objevil pouze při používání mobilních dat. Připojení k Wi-Fi síti by tak mohlo tento problém vyřešit.

Dalším doporučením je zkontrolovat dostupnost nové aktualizace manuálně. Můžete to udělat pomocí nastavení ve vašem zařízení. Otevřete Nastavení, přejděte na sekci Obecné a poté klepněte na Aktualizace softwaru. Zde můžete ručně zkontrolovat, zda je k dispozici nová aktualizace a nainstalovat ji.

Pokud všechna tato doporučení selžou a váš problém s kontrolou aktualizací stále přetrvává, doporučujeme se obrátit na technickou podporu společnosti Apple. Jsou schopni poskytnout další rady a řešení tohoto problému.

FAQ:

Q: Proč moje zařízení nedokáže kontrolovat nové aktualizace?

A: Problém je pravděpodobně spojen s některými softwarovými chybami v nových verzích operačního systému iOS nebo watchOS. Apple pracuje na opravě tohoto problému.

Q: Co mohu udělat, když moje zařízení nedokáže kontrolovat aktualizace?

A: Nejprve zkuste restartovat své zařízení. Pokud to nepomůže, zkontrolujte připojení k Wi-Fi síti nebo zkontrolujte dostupnost nové aktualizace manuálně v nastavení zařízení. Pokud problém přetrvává, obraťte se na technickou podporu Apple.

Q: Jsou aktualizace důležité pro mé zařízení?

A: Ano, aktualizace softwaru jsou důležité pro zabezpečení vašeho zařízení a zlepšení jeho funkčnosti.

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/Heres-why-you-might-be-getting-the-unable-to-check-for-update-iPhone-error_id149622