Realme představuje nové heslo a zaměření na mladé zákazníky

Realme ohlásila změnu svého sloganu, kterým se stane „Make it real“. Vedoucí pracovník společnosti zveřejnil otevřený dopis, ve kterém vysvětluje, že letošní rok přinese nově definovaný standard značky Realme napříč jejím…

Realme představuje nové heslo a zaměření na mladé zákazníky

Realme ohlásila změnu svého sloganu, kterým se stane „Make it real“. Vedoucí pracovník společnosti zveřejnil otevřený dopis, ve kterém vysvětluje, že letošní rok přinese nově definovaný standard značky Realme napříč jejím portfoliem.

Společnost přejde z „příležitostmi orientovaného“ přístupu ke „značkovému“ přístupu a bude se snažit být značkou, která rezonuje s mladými uživateli.

Dopis uvádí, že Realme působí na trhu již více než pět let a nebude měnit svůj směr. Přechod strategie bude spočívat v transformaci společnosti z trendy zaměřeného podniku na více inkluzivní a expanzivní společnost s dlouhodobým investováním a…

FAQ:

1. Proč se Realme rozhodla změnit svůj slogan?
– Realme se rozhodla změnit svůj slogan na „Make it real“, aby lépe vyjádřila svou novou strategii a cílovou skupinu uživatelů.
2. Jak dlouho působí Realme na trhu?
– Realme působí na trhu již více než pět let.
3. Jaký je hlavní cíl nové strategie společnosti Realme?
– Hlavním cílem nové strategie společnosti Realme je přechod z „příležitostmi orientovaného“ přístupu ke „značkovému“ přístupu a vytvoření značky, která bude rezonovat s mladými uživateli.

Klíčová slova: Realme, slogan, změna, strategie, značka, mladí uživatelé, trh, cíl, přístup.

Zdroj: https://www.gsmarena.com/realme_announces_new_slogan_make_it_real_new_focus_on_young_customers-news-61087.php