Snapchat má velmi nepříznivé výsledky

Včera odpoledne služba Snapchat zveřejnila, že ztratila spoustu aktivních uživatelů během 3 měsíců. Mnohem víc, než očekávali analytici. Během třetího čtvrtletí Snapchat ztratil 2 milióny uživatelů. Během předešlého čtvrtletí je to tedy pokles ze 188 miliónů aktivních uživatelů na 186 miliónu. I přesto, že zaznamenali pokles, tak si investoři tuto firmu drží a s akciemi […]

Snapchat na prodej?

Včera odpoledne služba Snapchat zveřejnila, že ztratila spoustu aktivních uživatelů během 3 měsíců. Mnohem víc, než očekávali analytici. Během třetího čtvrtletí Snapchat ztratil 2 milióny uživatelů.

Během předešlého čtvrtletí je to tedy pokles ze 188 miliónů aktivních uživatelů na 186 miliónu. I přesto, že zaznamenali pokles, tak si investoři tuto firmu drží a s akciemi to nijak nezahýbalo.

Šéf finančního oddělení Snapchat už na konferenci upozornil své investory, že toto čtvrtletí ztratili spoustu uživatelů. Stone taktéž řekl Wall Street, že příští rok neočekávají celoroční zisk.

Výdělek na 1 uživatele vzrostl

Nicméně výdělek za jednoho uživatelé oproti minulému roku vzrostl na 1.6$ z 1.17$. Tento růst podporuje hlavně Severní Amerika. Ztráta společnosti klesla na 325.1$ milionu z 443.2$ milionu.

Šéf společnosti řekl, že se snaží přivábit starší uživatelé na v Americe a Evropě. Nicméně problémem jsou lidé pod 30, které neví jak přilákat zpět na svou platformu. Velkým konkurentem je totiž Instagram. Právě díky „příběhu“, který byl prvně implementován do Snapchatu, ale poté lépe implementová do Instagramu.

Zdroj