Domů >> Finanční výsledky
Finanční výsledky
Finanční výsledky většiny výrobců mobilních telefonu. Ty jsou akciovými společnostmi, které musí čtvrtletně vydávat veřejně své finanční výsledky. Důvodem jsou akcie, jelikož akcie firmy může koupit jakákoliv osoba, která má peníze. Následně Vám podle výsledku firmy peníze zvyšují.
Dalo by se říct, že pokud se daří firmě, tak se daří i akcionářům. Následně může firma více investovat do vývoje, nových technologií. V případě horších finančních výsledku, může nastat jejich propad.
Mobilní divize LG zveřejnila své finanční výsledky a jsou opět ve ztrátě 171.95 miliónu dolarů za druhé čtvrtletí roku 2018. Taktéž světové prodeje mají za „pouhých“ 1.92 miliard dolarů, což je nejhorší za poslední dva roky. Nicméně i přes problémy mobilní divize, tak se LG daří zase v domácím příslušenstvím jako jsou TV, Pračky a další.
Po docela špatném prvním čtvrtletí tohoto roku, se Čínský trh začíná pomalu opět zotavovat. První čtvrtletí se trh propadl o 21% v meziročním srovnání, avšak ve druhém čtvrtletí je to jenom 8%.
Samsung Electronic dosáhl na rekordní zisk za poslední tři měsíce tohoto roku. Jeho operativní zisk je 14.5$ miliard a prodej za 56.2$ milirad. Jedná se o 6.2% růst v operativním zisku meziročně.
LG Electronics zveřejnila své finanční výsledky za první kvartál roku 2018. Jedná se již o konsolidované tržby za 14,1 miliard dolarů, což dělá zisk 1.03 miliard dolarů. Příjem tak povyskočil o celých 20% a společnost má nejlepší kvartální zisk od léta 2009.
Alphabet je nadřazena společnost firmě Google. Alphabet čtvrtletně opětovně výrazně vyrostlo. Právě společnost Google drží tento rekord na maximu, jelikož každý kvartál je silnější a silnější. V prvním kvartálu roku 2018 je opět zaznamenán růst.
HTC již dosáhlo svého 20 letitého působení na trhu. Avšak již nějakou dobu se potýká s finančními problémy. V této chvíli zaznamenali další pokles o 9% v Dubnu a Červenec nebyl o moc lepší.
Sony právě nedávno oznámila finanční výsledky svého posledního čtvrtletí roku 2016. Nevypadá to vůbec pro Japonskou společnost a její mobilní divizi, dobře. Výsledek je opravdu slabý, ale my si říkáme, že tomu tak občas bývá. V roce 2014 byla firma třeba na vrcholu a od té doby spíše klesá.